Wycieczka na Kaszuby klas 1-3

17 września pojechaliśmy do Swarzewa, gdzie odwiedziliśmy Sanktuarium i poznaliśmy historię oraz legendę związaną z figurką Matki Boskiej Swarzewskiej, Królowej Polskiego Morza. Następnie udaliśmy się do Czarogrodów, gdzie dowiedzieliśmy się o legendarnych stworzeniach zamieszkujących kaszubskie tereny. Dobrze się przy tym bawiliśmy. Na koniec udaliśmy się do Pucka, gdzie zwiedziliśmy Muzeum Ziemi Puckiej. Przewodnik w ciekawy…

Dzień Kropki

15.09 świętowaliśmy Dzień Kropki! Najmłodsi uczniowie przygotowali wiele różnorodnych, kolorowych kropek, którymi podzielili się z całą społecznością szkolną. Kropkowa akcja spotkała się z dużym zainteresowaniem starszych uczniów i nauczycieli, którzy na każdej przerwie mogli podejść do stoiska edukacji wczesnoszkolnej i poczęstować się kropką. 🙂

Zajęcia adaptacyjne dla klasy 1a KSP

Podczas zajęć adaptacyjnych, które odbyły się w naszej szkole pod koniec sierpnia, uczniowie klasy 1a KSP musieli zmierzyć się z zadaniami, które przygotowała dla nich Żaba Żaneta. A to nie taka łatwa sprawa, ponieważ zadania były schowane w całej szkole. Podczas poszukiwania zadań uczniowie mieli okazję zapoznać się  się z pracownikami oraz budynkiem szkoły. W…

Czytaj więcej

Rok szkolny 2022/2023 rozpoczęty!

W czwartek 1 września zainaugurowaliśmy nowy rok szkolny. O godzinie 9:00 udaliśmy się do kościoła na mszę świętą, którą odprawił dyrektor szkoły ks. prof. Wojciech Cichosz. W trakcie uroczystości życzenia uczniom, rodzicom oraz pracownikom szkoły składali ks. prałat dr Sławomir Decowski, przewodniczący Rady Rodziców pan Tomasz Krasodomski oraz dyrektorzy szkoły podstawowej  liceum. Następnie uczniowie udali…

Informacja dla rodziców i uczniów klasy pierwszej LO

Odbiór mundurków szkolnych dnia 22 sierpnia br. od godziny 15.00 do godziny 16.00 w sali nr 10.   Wyjazd integracyjny odbędzie się w terminie od 5 do 7 września 2022 roku do Wdzydz Kiszewskich. W harmonogramie wycieczki znajdują się takie atrakcje jak: zwiedzanie skansenu, warsztat edukacyjny, rejs statkiem, ognisko oraz gry i zabawy integracyjne. W…

Czytaj więcej

Informacja dla rodziców i uczniów klasy pierwszej SP

Odbiór mundurków szkolnych dnia 22 sierpnia br. od godziny 15.00 do godziny 16.00 w sali nr 10   Zajęcia adaptacyjne dla uczniów klasy pierwszej szkoły podstawowej odbędą się w dniach 29-30 sierpnia br. w godzinach od 9.00 do 12.00. W dniu 29 sierpnia br. o godzinie 11.30 odbędzie się spotkanie z Panem Dyrektorem szkoły podstawowej…

Gratulacje dla Ósmoklasistów!

Z przyjemnością informujemy o wysokich wynikach osiągniętych przez naszych uczniów podczas tegorocznego egzaminu ósmoklasisty. W zakresie wszystkich części sprawdzających wiedzę i umiejętności z zakresu języka polskiego, matematyki i języka angielskiego średnie rezultaty absolwentów Katolika znacznie przewyższają wyniki krajowe: język polski: 71% (kraj – 60%) matematyka: 86,3 % (kraj – 57%) język angielski: 94,2% (kraj -…

Matura na 100%

Tradycji stało się zadość! Wszyscy Absolwenci zdali egzamin maturalny. Wytężona praca przyniosła oczekiwane efekty! Drodzy Absolwenci, gratulujemy i życzymy pomyślnej rekrutacji na uczelnie wyższe. Dyrekcja i pracownicy Katolika