KATEGORIE

Wycieczka na Hel

7 października 2023 roku uczniowie uczęszczający na zajęcia z języka kaszubskiego pojechali na wycieczkę. W pierwszej kolejności udaliśmy się na Hel. Po drodze przewodnik opowiadał o ciekawostkach związanych z regionem, uczniowie wzbogacili też swoje słownictwo kaszubskie. Zwiedziliśmy Muzeum Rybołówstwa, gdzie dzieci poznały namacalny kawał historii regionu. Następnie pojechaliśmy do Pucka na obiad. Po obiedzie zwiedziliśmy…

Wyjazd integracyjny klasy 1a KSP

Klasa 1a Ksp wybrała się na wycieczkę integracyjną do Wdzydz Kiszewskich. Dzień rozpoczęliśmy od malowania wzorów kaszubskich na szkle, następnie po krótkim spacerze po skansenie odbyliśmy rejs statkiem po pięknych, okolicznych jeziorach. Resztę dnia spędziliśmy na zabawach integracyjnych oraz sportowych.

II MISTRZOSTWA KATOLIKA W PŁYWANIU „PŁËWÔJ Z NAMA” – rozdanie dyplomów w edukacji wczesnoszkolnej

Do zawodów zostali zakwalifikowani wszyscy uczniowie od klasy pierwszej do ósmej, którzy potrafią pływać grzbietem i kraulem. W klasach młodszych – I, II, III  – na dystansie 16 m stylem grzbietowym i 16 m stylem dowolnym. Każdy uczeń, który posiada umiejętności pływania wszystkimi stylami może również wystartować na dystansie 100 m stylem zmiennym w kategorii…

Klasa 2a żegna klasę 3a

Klasa 2a KSP tradycyjnie pożegnała  klasę 3a KSP, z którą w przyszłym roku już nie spotka się na piętrze edukacji wczesnoszkolnej. Uczniowie klasy 2 przygotowali przedstawienie oraz własnoręczne, personalizowane prezenty dla każdego ucznia z klasy 3.

Paulina LAUREATKĄ Olimpiady Wiedzy Ekologicznej 2023 !!!

W dniach 2-3 czerwca br., finał centralny XXXVIII edycji Olimpiady Wiedzy Ekologicznej odbył się w pięknej i scenerii Mazowsza, nad  Zalewem Zegrzyńskim w Ryni. Wśród 7 laureatów etapu okręgowego z woj. pomorskiego do finału centralnego zakwalifikowali  się również olimpijczycy z Naszej Szkoły, tj.                          Patryk…

Wycieczka klasy 3a KSP z rodzicami

Klasa 3a KSP zorganizowała dla swoich rodziców wycieczkę z okazji Dnia Dziecka! Dzień spędziliśmy w zaprzyjaźnionej Zagrodzie Edukacyjnej w Kamienickim Młynie. Na uczestników czekało pyszne śniadanie, gra terenowa, słodki poczęstunek, ognisko z kiełbaskami i warsztaty plastyczne. Dzieci zadbały o każdy szczegół wyjazdu, zapewniając rodzicom i sobie moc atrakcji.

Zapraszamy na DNI OTWARTE szkoły

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych pracą naszej placówki na DNI OTWARTE szkoły! Będzie to najlepsza okazja do zapoznania się z ofertą edukacyjną, metodami pracy a także nauczycielami naszej szkoły. PRZYJDŹ, ZOBACZ I ZAPISZ DO NAS SWOJE DZIECKO!

Udział we mszy świętej Środy Popielcowej

14 lutego uczestniczyliśmy we mszy świętej Środy Popielcowej, która rozpoczyna w Kościele powszechnym Wielki Post. W czasie Eucharystii, której przewodniczył ksiądz Adam Dzionk, usłyszeliśmy słowa: „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię”. Ksiądz Adam przypomniał nam, że  cały ten okres liturgiczny jest wezwaniem do pełnienia dzieł miłosierdzia, jałmużny i wzmożonej modlitwy oraz udziału w nabożeństwach Drogi…

Walentynki w Katoliku

13 lutego świętowaliśmy Walentynki w szkole podstawowej. Z tej okazji samorząd uczniowski zorganizował pocztę walentynkową, a klasa 6a przygotowała słodki kiermasz. Zebrane pieniądze uczniowie postanowili przekazać dla Domu Samotnej Matki w Matemblewie.

Finał Wojewódzkiego Konkursu z Języka Angielskiego

13 lutego 2024 roku odbył się finał Wojewódzkiego Konkursu z Języka Angielskiego dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych. Ostatni etap konkursu odbył się w II LO w Gdańsku, a naszą szkołę dumnie reprezentowała Zuzanna Owerczuk z klasy 8a. Uzyskanie tytułu laureata wiąże się z przyznaniem uprawnień do otrzymania oceny celującej z przedmiotu na koniec roku…

Gra aktorska ucznia naszej szkoły

Uczeń klasy 5b – Stanisław Karpik wraz z grupą filmową po raz kolejny pojawił się na ekranie Gdyńskiego Centrum Filmowego w Gdyni. Zagrał w filmie pt: „W Magicznym Krysztale Równowagi – legenda braci”. W Magicznym Krysztale Równowagi, drzemie wielka moc, dzięki której tysiące lat temu na świecie panowały spokój i harmonia. Niestety kryształ rozpadł się…

„Bezpieczne Ferie” – spotkanie z funkcjonariuszem policji

Dbając o bezpieczeństwo naszych uczniów w czasie zbliżających się ferii zimowych, 22 stycznia odbyło się spotkanie profilaktyczno-edukacyjne z funkcjonariuszem Komisariatu Policji w Gdyni starszym sierżantem Dagmarą Hirsz. Podczas prelekcji w klasach I – III policjantka przypomniała o zagrożeniach mogących pojawić się w trakcie ferii. Szczególnie skupiła się na omówieniu zasad bezpieczeństwa podczas uprawiania sportów zimowych…