Od września 2015 roku nasza szkoła jako jedna z czterech szkół w Polsce brała udział w międzynarodowym, interdyscyplinarnym projekcie Apps For Good. Przez cały rok uczniowie pracowali w grupach nad stworzeniem i wdrożeniem aplikacji mobilnej, która miałaby być odpowiedzią na konkretny problem. Grupy pracowały na zasadach podobnych do tych, które panują w przedsiębiorstwie. Każdy z członków grupy miał przydzielone zadania, które realizował w ciągu całego roku. Efektem finalnym pracy uczniów okazały się być trzy aplikacje, które wzięły udział w konkursie zorganizowanym przez partnera projektu Apps For Good – firmę Thomson – Reuters. Finały odbyły się w Pomorskim Parku Naukowo Technologicznym we wtorek. Spośród jedenastu aplikacji, międzynarodowe jury złożone z ekspertów z różnych dziedzin, wytypowało trzy najlepsze. Pierwsze i trzecie miejsce zajęły aplikacje uczniów z naszej szkoły. Aplikacja „Shhhh” drużyny licealistów zajęła III miejsce, natomiast aplikacja drużyny gimnazjalistów „GameTime” zajęła I miejsce!
Skład drużyny Gimnazjum Katolickiego, która zajęła I miejsce:
Dominik Ilnicki kl. II d
Maksym Pelcer kl. I c
Adrian Radosz kl. I b
Skład drużyny mieszanej Katolickiego Liceum Ogólnokształcącego i Gimnazjum Katolickiego, która zajęła III miejsce:
Filip Gesse kl. II ABC
Agnieszka Gliszczyńska kl. II ABC
Weronika Reiwer kl. II ABC
Aleksandra Stoińska III c
Bartłomiej Truszkowski kl. II ABC

SERDECZNIE GRATULUJEMY SUKCESU!

ZOBACZ ZDJĘCIA