9 maja 2016 r. ok. godziny 6.00    uczniowie    drugiej   klasy   liceum  wyruszyli  pociągiem  z Gdyni do Wrocławia.  Towarzyszyli nam: pani Danuta Koleśniak oraz wychowawca pan Maciej Kornecki. Gdy tylko dotarliśmy do stolicy Dolnego Śląska około godziny 12.00, odłożyliśmy bagaże  i udaliśmy się na zwiedzanie Rynku Miejskiego oraz Ostrowa Tumskiego. Wieczorem ponownie wyruszyliśmy w kierunku rynku, tym razem na kawę, by móc w spokoju odpocząć po całym dniu wrażeń.
Drugi dzień przyniósł nam również wiele emocji związanych ze zwiedzaniem Panoramy Racławickiej, Muzeum Narodowego czy Zoo ze wspaniałym i nowoczesnym Afrykarium. Po tym wszystkim czekał na nas jeszcze Ogród Japoński (obok Hali Stulecia), gdzie każdy się mógł wyciszyć. Wieczorem dodatkowo mieliśmy okazję podziwiać  niezwykle barwny pokaz fontann, a także mogliśmy kontemplować piękno  stolicy Dolnego Śląska po zachodzie słońca.
Następnego dnia obejrzeliśmy Kościół Pokoju w Świdnicy, Zamek Książ wraz z Palmiarnią oraz podziemia w Kamiennej Górze. Po całym dniu wrażeń i obiadokolacji w Jeleniej Górze udaliśmy się na pociąg, by być w Gdyni następnego dnia już ok. godziny 8 rano. Piękna pogoda, towarzysząca nam przez te dni, była doskonałym uzupełnieniem sympatycznej atmosfery, jaka panowała podczas całego wyjazdu.