9 maja 2016 r. ok. godziny 23.00 uczniowie pierwszych klas liceum wyruszyli Polskim Busem z Gdańska do Wrocławia. Towarzyszyli nam: pani Danuta Koleśniak, pani Agnieszka Żynis – Aleksander oraz wychowawcy: pani Krystyna Szlachta i pan Krzysztof Pękala. Po przyjeździe do stolicy Dolnego Śląska wsiedliśmy w autokar i pojechaliśmy obejrzeć Kościół Pokoju w Świdnicy, górę Czerniak i Jaskinię Niedźwiedzią.
Drugi dzień przyniósł nam również wiele emocji związanych ze zwiedzaniem Wrocławia: starówki i Ostrowa Tumskiego. Wieczorem, po obiadokolacji, mogliśmy podziwiać pokaz fontann. Wodnemu widowisku towarzyszyły muzyka klasyczna, współczesna, pop oraz ambient.
Następnego dnia pojechaliśmy do ZOO ze wspaniałym i nowoczesnym Afrykarium. Po tym wszystkim czekał na nas jeszcze Ogród Japoński (obok Hali Stulecia), gdzie każdy mógł się wyciszyć. Po całym dniu wrażeń, udaliśmy się na przystanek autobusowy, by być w Gdyni następnego dnia już ok. godziny 5 rano. Piękna pogoda, towarzysząca nam przez te dni, była doskonałym uzupełnieniem sympatycznej atmosfery, jaka panowała podczas całego wyjazdu.